بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/19 - 08:27
  • - تعداد بازدید: 585
  • - تعداد بازدیدکننده: 575
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مستعدان و بنیاد ملی نخبگان| رتبۀ 7 کنکور سراسری: نخبه باید برای رسیدن به هدف خود پشتکار کافی داشته باشد

آرش قوامی درباره نقش بنیاد در حل مسائل کشور می‌گوید: معتقدم با توجه به اینکه جامعه مخاطب بنیاد همه دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، این سازمان می‌تواند در حل بسیاری از مسائل کشور موثر باشد.

آرش قوامی نو دانشجویی است که امسال با کسب رتبه ۷ کنکور ریاضی وارد دانشگاه می‌شود، این دانش آموز سابق و مستعد ایرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان عنوان می‌کند که رشته دانشگاه شریف و رشته مهندسی کامپیوتر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده است.

وی درباره میزان مطالعه خود در ایام آماده‌سازی برای کنکور به ما می‌گوید که هر روز در زمان حضور در مدرسه تا حدود ساعت ۹ شب درس می‌خوانده است.

قوامی معتقد است که واژه نخبه را باید به فردی اطلاق کرد که برای رسیدن به هدف خود تلاش کند و پشتکار کافی برای تحقق آن داشته باشد.

آرش همچنین براساس این تعریف فکر می‌کند که حضور در جمع نخبگان ایران زمین چندان برای او دور از دسترس نیست.

قوامی مسیر ده سال آینده خود را اینگونه تشریح می‌کند که یک دهه آینده زندگی او به دو نیمه پنج‌ساله تقسیم خواهد شد، نیمه نخست به پایان تحصیلاتش در دوره کارشناسی خواهد گذشت و نیمه دوم این دهه را احتمالا در بازار کار بگذارند، البته آرش هنوز تصمیم قطعی نگرفته است و امتحان مسیرهای دیگر علمی و پژوهشی را هم برای به دست آوردن موفقیت دور از ذهن نمی‌داند.

ارزیابی این نو دانشجوی مستعدبرتر از جلسه رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ با قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان مثبت است همچنین از اینکه بنیاد برای نخبگان برنامه جدی دارد، ابراز خوشحالی می‌کند.

قوامی در پایان درباره نقش بنیاد در حل مسائل کشور می گوید: معتقدم با توجه به اینکه جامعه مخاطب بنیاد همه دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، این سازمان می‌تواند در حل بسیاری از مسائل کشور موثر باشد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167596
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین